keskiviikko 18. syyskuuta 2013

ssupa randomiiiii



joo tässä tämmöinen superrandomhuumorikootee koska iida sitä niin pyysi :---D
p.s laatu on mitä on ._.

puhuu//*tekee*//>>ajattelee<<//huutaa//kertoja


 Nuket istuivat aamupala pöydässä, kuten huomaatte Hayley ei ollut paikalla.
 A: Tiedätkö missä Hayley on? Hän ei tullut yöksi kotiin.
 Y: En tiedä. Amy söitkö sinä muuten minun appelssiinijukurttini?
A: EN! Tiedät että en edes pidä appelssiinijukurtista -.-""""""
 N: Hehe ^^ Anteekki menninkäinen minä töin appelttiini jukulttisi :----D
 Suddenly a wild Hayley appears
 H: KUKA TEISTÄ TUMPELOISTA SÖI MUN SUKLAAVANUKKAAN!!!
 Y: *katse harhailee*
 Y: ...... . _ .
H: Hmph -.-""""""""
 A: SENKIN PERVO!!! ETKÖ SAA MUSTA TARPEEKSI!!!!!*aikoo läpsäistä Yooheita*
 N: Tämä ei kuullotta hyvältä.
 Y: *le torjunta*
 Y: Tietenkin mä saan susta tarpeekseni *suutelee otsaa*
A: hihihihihihihii ^^
 A&Y: *nuoleskelua*
 H: Nonoko, onneksi et nää tätä. *extreme facepalm*
 N: Muuten tlolli peikko, minä töin vanukkaatikin ^^ heheheheheheh
Mennäänkö leikkimään dinoilla? n u n
 H: Mennään vaan pussihousuvanukasvaras!
ingnooratkaa sotkuinen työpöytä ^^

n. 10 minuuttia myöhemmin.


 N: Niin ja tämä tuuli  ja keltainen dinotaulut on kaikkien johtaja.
 H: Mutta miksi sinä tykkäät niin paljon dinoista?
 N: *hymähdysnaurahdus* En otaa tanoa. Ne ovat vain olleet mukavan tuntuitia :3
 suddenly a wild Yoohei and Amy appears
 H: Saitteko kuhertelunne lopetettua vai miksi te tänne tulitte ewe?
A: Et viitsisi . _ .
 A: Mutta tulimme ihan oikeasta syystä. Yooheilla on anteeksipyydettävää.
Y: *awkwardi tilanne*
 Y: Olen pahoillani että.... katsoin rintojasi . _ . *awkward*
 H: Phyh ymmärränhän tuon, varsinkin kun tyttöystävälläsi on niin näkymättömät rinnat ^^
 A: SUU KIINNI YLIMIELINEN KAKARA !!!
 A: *ragerage*
H: Hehehehehehehehehehehe, enhän mä sille mitään mahda:---D
Y: *even more awkward*
N: Olitikohan täällä litää tuklaavanukatta >:3

moooikka :))

Eli tässä näette ihanan kamalan sisäkuvaus laadun ♥
Eli tuo oli taas tuommoinen hmph taas ja taas lotta mitä sä sekoilet  huumori kootee, koska
Iida sitä pyysi jopa uhkauksen uhalla :--D Eli joo, oon pahoillani kun tää postaus tahti on vähän hiipunut ewe
Eipä siinä ehkä mitään hehe. Mutta huomasin yhden jutun...
131 lukijaa ,wow
Ihan sairaan siistiä. En varmaan ois ees kuvitellut saavani 50-lukijaa kun aloitin ja kassokaa teitä ♥
131, 131, 131 wow.
Asiasta lihaleikkuriin.
Voitin yhden giwen :--D Voitin todellakin vihdoin giwen ♥ Ja giwehän oli Iidan,
samaisen henkilön joka mua uhkaili jos en tekisi huumorikooteetä oletko nyt iloinen tästä kakilaatuisesta suparandomista XD
Ja arvatkaa mitä. Saan palkinnot jo huomenna, koska. koska.
Iidalla on mökki samalla paikkakunnalla kun mä asun :D
JJee ♥
Iidan isä tuo meille sen palkinnon huomenna, kun tulee tänne.
Suunniteltiin myös Iidan kanssa kuvaamaan menoa seuraavan kerran kun Iida tulee mökilleen (:
Eipä mulla ehkä kai aki  muuta joten see ya next time ~ ♥

comments?

13 kommenttia:

  1. hhaha söpöä xD miten muuten Nono tietää mikä niistä on keltainen cx? tunnustelemalla : o?
    tissi huumoria ei mikään voita

    VastaaPoista
  2. Haha, ihana C:
    Voi noita oikea rinta sota Cx

    VastaaPoista
  3. :D Ihanaaa! ♥ Rakastan noita söpöläisiä, etenkin Hayleytä >:3
    Muttamutta: sinut on haastettu! (;

    http://adventurepig.blogspot.fi/2013/09/anteeksiiiiii-dx.html

    VastaaPoista
  4. Jihuu mun ei tarvii nirhata sua, enkä saa nimeeni rikosrekisteriin! ♥ Tää kuvatarina oli oikeesti hyvä (paljon parempi kun mun viimisin huumoritarina jossa Soffen pää on roskiksessa) Tän kuvatarinan nimi olis voinu olla "Menninkäinen syö liikaa vanukkaita humalassa ja katselee Hallen rintoja ja alkaa pussailemaan Dino-Amyn kanssa" Tuli tossa mieleen että yks meiän luokkalainen sanoo mua menninkäiseks xd Joohee anna läpy! >DD AMYAPPELSIINIJUGURTTIONHYVÄÄ! ♥ Mäkin tykkäsin pienenä dinoista : DD Joohee, kannattaa muuttaa johonki aabrahamimaahan nii sä voit naida Hallen ja Amyn *vinkvink* Kirjoitit ihan väärin yhdessä kohtaa! >( Ei saa kirjoittaa "Mutta tulimme ihan oikeasta syystä. Yooheilla on anteeksipyydettävää." vaan "Mutta tulimme ihan oikeasta syystä. Kuulimme että vanukkaat hyökkäävät maahan!"

    "Voitin yhden giwen :--D Voitin todellakin vihdoin giwen ♥ Ja giwehän oli Iidan,
    samaisen henkilön joka mua uhkaili jos en tekisi huumorikooteetä oletko nyt iloinen tästä kakilaatuisesta suparandomista XD
    Ja arvatkaa mitä. Saan palkinnot jo huomenna, koska. koska.
    Iidalla on mökki samalla paikkakunnalla kun mä asun :D
    JJee ♥
    Iidan isä tuo meille sen palkinnon huomenna, kun tulee tänne.
    Suunniteltiin myös Iidan kanssa kuvaamaan menoa seuraavan kerran kun Iida tulee mökilleen (:
    Eipä mulla ehkä kai aki muuta joten see ya next time ~ ♥"

    MITÄ SÄÄ OIKEIN HEHKUTAT?! : DDD Iida, Iida, Iida... xD Okei saa hehkuttaa, koska mäkin hehkutan:

    hihhiii lotta on paras ja joohee ja vanukas jotka lentävät marssiin jossa om vanukasta syöviä mursua joilla on joohein appelsiinijugurtti ja joohee rageragee ja mursut kuolevat ja joohee rakastelee jugurtin kanssa ja amy suuttuu ja tappaa joohein. Lopuksi he löytävät päättömän tinasotilaan. THE END

    Ei toi oikeestaan ollu hehkutusta, mutta saatkin tosta seuraavan kuvatarinan aiheen ^^ Ja saat varautua siihen, että Yoohein uus lempinimi on JOOOOHHHEEEE ♥ Ei mulla tässä muuta, mut toivottavasti nähääööön pian :´´D

    VastaaPoista
  5. Mist oot hankkinu sun dalisi lipaston ? nwn haluaisin niin paljon samanlaisen ;)


    jenskunnukkeilut.blogspot.com

    motherfuckerslayer.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Haha xD

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Koe: Tuo on hyvä kysymys :--D Varmastikkin Nonokolle on kerrottu minkä värinen kukin dino on, ja hänellä on jokin asia josta hän tunnistaa ne toisistaan, vaikak ei tiedä minkä värisiä ne oikeasti ovat (: Tai näin oon kehitellyt :D
    Iida: Onhan se ihan super siistiä kun noin siisti tyyppi melkein asuu samalla paikkakunnalla ja lahjoittaa mulle kivoja tavaroita :o ♥
    Jenna: Se on joskus kai ostettu Tokmannilta/Robinhoodista, mutta siitä on varmaan kohta 5 vuotta joten en tiedä pystyykö tuommoisia enään mistään hankkimaa :/
    Mutta kiitos kaikille kehuista :3

    VastaaPoista
  8. Ihana Yoohei!!! Ja itsekkin hieman tuota Nonokon värituntemus;D

    VastaaPoista
  9. Niin paras kt hei :D

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
  10. paras:D Amyn huulet on kyl niin ihunathh!!<3<3

    VastaaPoista