perjantai 1. marraskuuta 2013

☠ Happy Halloween! ☠

olin laiska ja muokkasin vanhaa julkaisematonta kuvaa muahahaa


heii ~
Eli hauskaa halloweenia (: 
Mulla ei nyt oo varsinaista postaus idea tai mtn, kun en oo kerennyt kuvata.
Ilma on ollut niin huono ja aina kun tuun himaan on jo sen verran hämärää, että kamerani ei suostu yhteistyöhön. mutta postaan kyllä paremmin vklp! lupaan.
Mutta tähän loppuun sitä vaan että osallistuinpa Iidan kuvakisaan (:

Aiheena oli siis manga ^^ 
Ja kuvakisaan siis voit osallistua täältä >KLIK<
Ja kuvan voit tarvittaessa kopioida täältä
Kuvassa ei oo mun copyja mutta ehkä Iida tiedät että kuva on mun ottama;---D

comments?

4 kommenttia:

  1. AHAAHHEHEEIEIIIEIEI ARVAA MITÄ EN MÄKÄÄ JAKSAA MUOKATA KUVIA
    Joo mutta kiva toi eka kuva vaikka se on arviolta tuhat vuotta vanha x3 Ja kiitti kun osallistuit, ihana kuva ♥

    VastaaPoista
  2. hur kurpitsa :3 pizza on muutn hyvää ♥
    toivottavasti toi sää selkenis :3 tääl tosi ei oo satanu iha kauheesti pariin päivään~ jee

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. OOOPPPPAAANN GAANANGAGAANASSSTTYYYLEE
    Mullakin on 141 lukijaa >DD Kohta se on sillee kun mulla on enemmän lukijoita et voi enää lukee mun blogii XDXDXD (kun sanoit että et lue niitä blogei missä on enemmän lukijoita kun sulla)

    VastaaPoista