maanantai 10. maaliskuuta 2014

atleast i tried my best

DSCF9298 DSCF9307 DSCF9308
joo älkää sanoko mulle _mitään_
-------------
joo olin eevan kanssa tuossa yksi kaunis päivä kuvaamassa, ja 
tässä ainoat julkaisukelpoiset kuvat. ei luoja häpeä
mutta heiheihei 3-vaille 200 (;; sitten sitä rakasta give awayta taasen kerran <3
ja sitä ennen tässä joku kaunis päivä saatte nähdä draamatarinaa!
nii miettikää, eihän mulla ollut kun kuukauden tauko noitten
draamisten kaa ehhehehehehhe
mut joo lupan, tällä viikolla!
ja sitten tulee miittipostauskin tuossa viikonloppuna.
lotta sulle tulee kiire.
pusu ja hali~lotta ja mussukat

9 kommenttia:

  1. LOTTA SINUN OLISI PITÄNYT POSTATA VIISI KUVAA ;3;
    mutta oli nääkin ihania, lihapulla on niin söpö n u n ja joojeejuu järjestät given ♥ JA PIDÄ HUOLI SIITÄ ETTÄ MINÄ VOITAN SEN eiku

    ps. lotta muista keittää kahvit

    VastaaPoista
  2. Hihhei nä kuvat oli mun mielestä täysin julkaisukelpoisia, joten ne kaikki muutkin varmaan ois olleet. ; u ; Lottanen on hyvin itsekriittinen. Erityisesti toka kuva... tykkäsin ♥ Juu pidähän give ja mun täytyy voittaa se!! >__< Olen siis heti voittofiiliksellä, pidähän huoli etten pety. ;D noeiku

    VastaaPoista
  3. jee give 8)! eiks joo et mie voitan.. eiku
    mutta ihania kuvia! ♥ jännä tuolinen :o

    VastaaPoista
  4. Suloisia kuvia vaikka niitä olikin vähän,pieni on kaunista *Q*
    Giveliiniä olisi siis tulossa, eikö vain '-'
    Sitä odotellessa!

    pullipsfromshadowtolight.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oiih ihanat kuvat ; u ;
    Mabel olet liian nätti siellä aurigossa ♥

    VastaaPoista
  6. Awwwws, aivan järkyttävän suloisia kuvia o w o !!
    Mabel, aah, olet niiin suloinen, suloisia posetuksia, ja muutenkin ihana postaus :)

    VastaaPoista
  7. aivan superihania kuvia superihanasta tytystä ;_;

    VastaaPoista