sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

porvoo miitti 26.03

eli sellasessa olin tässä taannoin. ennen kuvasia, tahtoisin vaan kertoa vähän juttuja.
eli mulla oli tiistaina syntärit kuten monet varmaan huomasivatkin kaikkien
upeiden nukkeilijoiden blogeista. siis oikeesti, mä oon niin onnellinen ja häkeltynyt siitä,
kuinka ihania ystäviä mä olen tän harrastuksen kautta saanut :3 suurkiitos siis teille kaikille!
ja eiväthän ne yllätykset siihen loppuneet. keskiviikkona, tulin kotiin koulusta, ja pikkuveli
hyppelehti mun luokse ihan innoissaan, että olin saanut kirjeen, paikkakunnalta jossa ei
asu ketään sukulaisia tms. noh, kun sain kuoren auki, sieltä paljastui suklaata, kirje,
kortti ja suloisia nukketavaroita. keltä ne sitten oli? noh ne oli Pinkku K:lta siis mä en ollut uskoa
silmiäni, kun luin sen kirjeen, ja näin ne kaikki ihanat jutut mitä hän mulle lähetti! en vaan
voi käsittää kuinka ihania ihmisiä täällä maapallolla on :3 nyt kaikki jooko liittyy pinkun blogiin,
sillä pinkku on upee tyyppi, jolla on upee blogi, ja joka vaan tekee kaikkee niin upeeta etten mä kestä <3
toinen juttu oli, se mitä sain Iidalta miitissä. heti alkajaisiksi se ojenti mulle bussissa kirjekuoren,
ja sanoi että hyvää synttäriä. iida kyllä oli aikasemminkin vihjaillut, että se on mulle jotain hankkinut, mutta
kun mä avasin sen kirjekuoren, mun teki mieli itkeä. iida anto mun nukeille ihanan mekon, ja sellaset
ihanat kengät joista oon aina unelmoinu! ihan oikeesti, ootte niin mahtavia. liittykää iidankin blogiin,
se on vasta alottanut uuden blogin :3 iidakin on ihana ihminen <3
mutta pitkittä köhköh puheitta, miittikuviin :3


DSCF9788
Iidan Milka :3

DSCF9790
Kaisun Aimee ja Cho :3
DSCF9793
eihän tuota nassua voi vastustaa >u<
DSCF9795
Amyn ihana Lucy, ja nimetön pörröpää :3

DSCF9796
Alisan Astrid, Amyn Mio ja kauempana taas Lucy ja nimetön :3

DSCF9797
hän oli niin suloinen >3<

DSCF9798
GAAH YUAN ENYA OLI NIIN KAINIS YHYHY
DSCF9799
amy-pallero, jonka peruukin suoristin ja oon rakastunut nyt <3
DSCF9800 DSCF9803
Iidan Milka, Nana Otuksen Shaya, Ennun Sofie ja Nana Otuksen Hirumi c:
DSCF9804
Mirukan Kiri ja Kari <3<3<33 rakkaus

DSCF9805
Yuan upea Aksupaksu >u<
DSCF9806
SAKURAkas!!!
DSCF9807
Harun ihanat Candie ja Mei :3
DSCF9808
nämä söpöläiset taisi olla Snow  ja Luke, omistajat/omistaja taasen ovat mulla hukassa :c

DSCF9809
Tuulin suloisuus tämä :3 nimi kadoksissa :c


sitten varastin Chon >:3
DSCF9810 DSCF9811 DSCF9814
ja sen jälkeen Mion n w n
DSCF9815 DSCF9816 DSCF9817 DSCF9818 DSCF9819 DSCF9820
tämä, oli jotain niin jumalaista. nuken meikki oli tehty itse, ja se taisi kantaa nimeä riegel.
en oikeesti kestä. mäkin haluan tollasen!
DSCF9823
yoohein fanikerho B--D


DSCF9824
tämä taisi kantaa nimeä Sandra :3
miitti 26.03
vielä ryhmis.
kiitos kovasti miitistä, oli ihan himo kivaa :3
ainiin, teitä on kertynyt ihan sikapaljon! juhlis on kyllä tulossa,
hitaasti mutta varmasti.
niin, ja mitä mieltä uudesta ulkoasusta?
pusu ja hali~lotta ja mussukat

12 kommenttia:

  1. Ekaksi, ulkoasu on ihana n w n
    Oli kyllä tooosii kiva miitti ja söpöjä kuvia oot ottanu ♥ :3 !

    VastaaPoista
  2. Wow, ihania kuvia :D ♥
    Kiitos ihanasta seurasta xDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. suloisia kuvia! ♥
    dalini on muuten nimeltään valeria :--3

    VastaaPoista
  4. Ja siellä kaaikiilla oli nii-iin muukaaavaaaa
    Oi jospa oisin saanut olla muuukaaanaaaa ; __ ;

    Koitin hillitä itseäni, mutta pakkohan tuo "tunnettu" miittilaulu oli laulaa taas. yhää.
    Mutta tosiaan ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  5. Aivan upeita nukkeja ja niistä upeita kuvia! Ja niin, ihania lahjoja sä olet myös saanut :3
    Oih Riegel, niin täydellinen, ja vieressä istuva Sandra olivat taivaallisia nukkeja, miten tuollaisia edes on ;__; <3
    Mahtava miitti, vaan enpä minä taaskaan ollut mukana :c
    Postaile taas!

    Kuvakisa käynnissä blogissani roadofthepullips.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kivoja kuvia ja ja... :D Miitissä oli kivaa, sekä ihastuin Mabeliin ♥
    + BJD:n nimi on Rigel c:

    VastaaPoista
  7. Tosi kivoja kuvia, ja ihania nukkeja♥

    VastaaPoista
  8. Sulla on tosi kiva blogi, liityin lukijaksi :3

    Pullip-story01.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. sä ansaitsit sen lahjan >w< mutta juu miitissä oli kivaa ♥

    VastaaPoista