torstai 19. kesäkuuta 2014

pikainen postaus ennen mökille lähtöä

eli heei, tässä nyt postailen nopeesti kännykällä, joten luultavasti nää tekstit hyppii sinne tänne XD mut joo, mökille lähtee mukaan nonoko ja mabel, tullaan sieltä sitten sunnuntaina joten postaan ehkä maanantaina. mut siis tässä postauksessa on pelkkä haaste XD koska mulla ei ole muutakaan :c

Eli sain haasteen Disalta (: (disawithcherie.blogspot.com)

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
 2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
 3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
 4. Haastettujen tulee valita 11 blogia , joissa on alle 200 lukijaa
 5. Sinun tulee kertoa kenet haastat
 6. Ei takaisin haastamista

11. asiaa musta:
-olen 14. vuotias, eli meen kasille syksyllä
-asun loviisassa
-mun lempiruoka on pizza XD
-rakastan coca cola lightii
-mulla on mun nukkesuunnitelmis vielä 2 nukkee :D
-rakastan lana del reytä ja arctic monkeysii :3 
-oon erittäin huono keksii itestäni faktoi
-mulla on kaks instagram tilii @lottamariaa ja @sweeetable, käykää seuraa >:)
-mulla on tummaruskeet hiukset
-oon 167cm pitkä
-öäöä vika XD

Haastajan 11 kysymystä:

1. minkä ikäne oot
- 14, kuten tulikin jo ilmi XD
2. kuinka kauan olet harrastanut nukkeilua
- jotain päälle 2vuotta ;D
3. kuinka monta nukkea sinulla on/ollut
- 6 (:
4. mistä keksit käyttäjänimesi
- tais tulla ihan tästä omasta nimestä XD
5. onkos sulla yhtään lemmikkejä
- ei ole :(
6. lemppari jälkiruoka
- öö suklaa ja mansikat :3
7. mihin ulkomaihin olet matkustellut
- kreikka, turkki, ruotsi ja viro
8. mikä on yksi asioista/kokemuksista jonka haluat ennen kuolemaasi esim) juosta maratonin tai benji-hypätä yms.
- uida mustassa meressä 
9. minne haluaisit matkustaa
- kreikkaan ja ranskaan 
10. mistä/miten keksit nukkiesi nimet
- en oikeestaan tiiä XD
11. odotatko kesän loppumista
- en todellakaa!

Ja en jaksa haastaa ketään hehe



4 kommenttia:

  1. Haastetta oli kiva lukea :) Suloinen kuva n_n

    VastaaPoista
  2. Hei!liityin lukijaksesi sinulla on ihania nukkeja.
    kävisitkö katsomassa http://dollasamodel.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista