tiistai 30. syyskuuta 2014

herran jumala 3vk viimepostauksesta, anteeksi, ja herran jumala IIDA ON JO ISOTYTTÖ niin ja tämäkin on kaksi päivää myöhässä (olen kamala ihminen)

moi.
Viimeisin postaus 9. syyskuuta 2014
joo tuota, antakaa mun selittää!
eli tota öö niin... mulla on ollut kiireitä.
ja en oo ollut sillä tuulella että olisi kiinnostanut
päivittää blogia... anteeksi hanit. 
mutta kyllä mä oikeesti olin viime viikon turkissa,
ja nyt oon kipeenä kotona, yay me. 
noh ehkä mä nousen vielä täältä sohvalta
ja menen kuvaamaan teille jotain hupaisaa.
joo siiskin ihanalla IIDALLA oli sunnuntaina
synttärit, kuten ehkä olette saattaneetkin jo huomata
muiden upeiden ihmisten blogeista!
toivottakaamme siis kaikki iidalle suurimmat
 ja upeimmat onnittelut!

iiiida

noniin ja nyt on aika lotan pitää iidalle syntymäpäiväpuhe
krhm.
n. ehkä vuosi sitten mä tutustuin iidaan give-voiton kautta,
se oli mulle tosi siistiä, ja olin tosi innoissani kuultuani
että iidalla on kesämökki täällä missä mä asun. me sovittiin
tapaaminen, kuvailtiin ja tehtiin kaikkee hassua. ajattelin
heti että "damn, tää neiti on tosi hyvä tyyppi, toivottavasti meistä
tulee hyviä kavereita" ja ainakin mun näkemyksellä, tää on tapahtunut.
mulla on tosi paljon hauskoja muistoja iidan kanssa, niin miiteissä
kuin muutenkin, ja iidan ansiosta mun nukkeiluystäväpiiri onkin
kasvanu näin laajaksi kuin se jo on <3 kiitos iida kun oot olemassa,
ja hyvää 12-vuotis syntymäpäivää :3 oot jo iso tyttö (;

nyt kun olemme juhlistaneet iidaa, voisin julkasta muutaman viikon
takaset kuvat kun olin eevan kanssa kuvaamassa.


DSCF0614 DSCF0615 DSCF0619 DSCF0635 DSCF0627 DSCF0628 DSCF0633 DSCF0636

5 kommenttia:

  1. Woow, aivan ihania kuvia :3
    Tänään on helppo kulkea
    Oh gash ei tätä biisiä XDD
    Mut onnee munkin puolesta Iida, oot hassu pieni :33 <3
    Mut ää Lotta pakko nyt purkaa tähän, et oikeesti jos et ois tehny sillon Tammikuus sitä miittiä, en olis siin ryhmäs ja ää teist kaikist on tullu sairaan tärkeitä ; - ; <3

    VastaaPoista
  2. Onnea Iidalle <3 Ja ihania kuvia, varsinkin nuo dalisi vaattet oli aika hienoja hehheh vink vink ;D

    VastaaPoista
  3. Oiij ihania kuvia! ouo

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. OMG MITKÄ KUVAT NAURAN XDDDDDDDDDDD
    mutta kiitos ihan hirveesti ja tosiaan jos me ei oltais tavattu tai et olis voittanu mun givee sitä ryhmääkää ois tuskin koskaa tehty :3

    ja ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  5. Huhhuh ihana Nonno ja ihana nallukainen > u < ♥
    Nykyään melkein kaikilla (esim. täälläkin päin krhm...) on vähän postausongelmia, mistä lie tullut. :o Kouluväsymystä varmaan. e w e
    Mutta tosiaaaaaaaan postaile aina kun ehdit ja sun postaukset on kuitenkin aina niin ihania n u n

    - Alli & Himpula -
    www.close-to-the-heart.blogspot.fi

    KÄY LIITTYY MEITIN UUTEEN BLOGIIN

    VastaaPoista