tiistai 21. lokakuuta 2014

perheenlisäystä ~

heipparallaa ^~^
näin on siis päässyt käymään. meidän nukkeperhe
kasvoi taas yhdellä 17.10 perjantaina mä olen niiiiin innoissani hihi
ostin lapsen käytettynä katjalta, ja neito on siiskin little dal rotchan
obitsulla ja uudella peruukilla :3 hän on niin pieni ja suloinen etten kestä!
tämä lapsi todellakin nostatti mun intoa x39 kertaa, 
tuota on vaan niiiiin ihana kuvata kun se on niin pieni 
lapsi sai nimekseen una elsa kiyoto 
ikää en osaa tuolle luokitella, mutta melko nuori pakkaushan tuo on,
ehkä siinä 5-ikävuoden paikkeilla ^^
toivottavasti te pidätte lapsesta yhtä paljon kuin mäkin 
kertokaa toki mielipiteenne tästä ihanuudesta kommenttiboxiin.
p.s olen harkinnut poistavani nukkeprofiilit, sillä niillä ei ole niinkään merkitystä.
mitä mieltä te ootte?

DSCF0734 DSCF0735 DSCF0736 DSCF0737 DSCF0739 DSCF0741 DSCF0744 DSCF0745

12 kommenttia:

  1. aww tosi suloinen tyttö :3
    eikä nukkeprofiileja saa poistaa ;__;
    kuten minä kaheli tarvitseen niitä, jos en jaksa katsoa blogia kokonaan läpi, niin luen sieltä aina millaisia nukkeja on. Ja se on kiinntostavaa katsoa lisää tietoja nukesta. Olen ehdottomasti sillä kannalla että nukkeprofiilit ovat hyödyllisiä :D

    VastaaPoista
  2. Onhan se aika suloinen otus <3
    Tuollaisia lisää maailmaan, sysämet vaan sulaa kun noita kattoo!
    Ihanaisia kuvia hänestä sait, kivat värit ja valoitukset :3

    VastaaPoista
  3. Aaapua ihana neitonen ; - ; <3
    Hän on suloinen tulen syömään nanmsojkas

    VastaaPoista
  4. Uij ihana tyttönen <3
    Ihania kuvia! :33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oikein lutunen :' 3 tykkään kovasti ♥

    jonkin sortin profiilit (vaikka kuva, nimi ja customit?) kannattaa pitää niin helpottaa esim. uusien lukoiden elämää c:

    VastaaPoista
  6. Äääh....
    Oon kade!! Paras pitää neiti silmällä tai tuun kaappaaja sen! No mutta onnea uuden neidin johdosta!

    harunnukkeblogi.blogspot.com


    VastaaPoista
  7. Suloinen neiti :3
    Äläkä poista nukkeprofiileja, kun jos vaikka ei tiedä jonkun nuken mallia niin sieltä voi käydä kattomassa :)

    storyofmypullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. una on niin ihana <3 pöhpuh tuun varastaan sen
    äläkä poista nukkeprofiilei!

    (tää kommentti saattaa tulla mun toisel käyttäjällä mutta no öö)

    VastaaPoista
  9. Apua miten voi olla jotain noin SULOISTA!? *3* <3 Una on niin ihana! :''3

    VastaaPoista
  10. älä poista proffii mut juu ihana on

    VastaaPoista