maanantai 16. helmikuuta 2015

tuoleja keskellä arktista vyöhykettä

joojoo tiiän mun piti postata ystävänpäivänä
olen niin pahoillani ;----; mulla oli kuitenkin tosi
kiireinen ystävänpäivä joten pliis armahtakaa mua!
eli siis joo hei miten teillä menee? mulla on ollu
kiireistä, ja on ollu ihana sää ja oon kuvannut paljon,
en tosi mitään sellaista mitä mun olisi pitänyt
kuvata mutta anygays. oikein tyytyväinen olen näihin
päiviä vanhoihin kuviin, joissa hayley leikkii tuolilla
keskellä lumista metsää hihii
mut juu en jaksa millään höpötellä sen enempää, niin täsä nää on.


5 kommenttia:

  1. Todella kauniita kuvia. Osaat kuvata tosi hyvin! :D

    VastaaPoista
  2. Hayley oot supersöpö ja lotta otit taas tälläsiä ylitäydellisiä kuvia ;--; ♥

    VastaaPoista
  3. Sööttejä kuvia! :33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. oo vähäks kiva tuoli :oo en mä niinku hayleyst tykkää mut toi tuoli on tosi ihana ja oot ottanu tost tuolist vähäks ihanii kuvii <3333

    eiku
    OK OIKEESTI HAYLEY ON LIIKA TÄYDELLINEN ;---; toi porkkanaperuukki sopii sille liian hyvin
    aloin miettii et mikä peruukki hayleyl oli viimeks oh en oikeesti muistanu
    mutta se punanenhan se oli

    VastaaPoista
  5. Ooi, nättejäkuvia ja ihana toi tuoli ♥ Hayley olet niin söpöläinen tuolis kanssa ;_;

    VastaaPoista