maanantai 5. elokuuta 2013

•otsikointion.com•

t e r v e s s a n !

Mitäs pidätte uudesta ulkoasusta? Häiritseekö gif?
Itse olen melko tyytyväinen.
Olin kuitenkin muutama päivä sitten Eevan kanssa kirjastossa kuvaamassa. 
Kun oltiin päästy kirjastoon oltiin ihan läpimärkiä, sillä
ulkona satoi kaatamalla :D
Noh eipä siinä mitään. Sain otettua kivoja kuvia, mutta
osan laatu oli kamalaa u__u
Eli tässä muutama kuvanen nwn 
Olen muuten menossa keskiviikkona Eevan kanssa myös Juhon miittiin :)
Odotan miittiä innolla ^^
Sieltä sitten postausta.










omistettu sulle koe626 ^^ 






comments?

6 kommenttia:

  1. Ooi Nonoko taas nii nättinä eikä laatu ollu edes niin huono:3 Ja tausta on tosi kiva nwn

    http://youcanrunbutyoullneverescape.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sööttejä kuvia :3

    Tuo tausta on ihanaa :3

    http://ihaniennukkejenkuvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Uusi ulkoasu on IHANA, rakastan sitä! Tekis mieli hankkia myös mut een viitti C:

    Mainostanpa minäkin sitten omaa, mitätöntä blogiani :'D http://dollrevolutions.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia :3 ulkoasu on tosi kiva, etenkin banneri ♥ nonoko on kyllä super suloinen c: <3 ei gif taustakaan paljoa häiritse.

    VastaaPoista
  5. hahah xD repesin omistus kuvalle (pahis minä) kiitos ♥
    tää ulkoasu on ihana > u < banneri on tosi söpö o u o
    kirjastotädit mahtaneet katsoa ouvosti ku te vaa rapsitte kuvia siellä :D

    VastaaPoista
  6. Uusi ulkoasu on ihan kiva, mutta mulle tulee vähän paha olo tuosta gifista XD Ihania kuvia! <3 Tuo viimeinen kuva on ihan minä ja mikä tahansa hyvä kirja!

    VastaaPoista