tiistai 13. elokuuta 2013

•sä huijasit mua mä ilmotan susta moderaattoreille >:( (miitti milloin ikinä olikaan)•

joojoo oon surkee postaaja tiedän,tiedän

tersööö ~

Eli olin miitissä joskus sata vuotta sitten XD
Ja sain nyt aikaiseksi muokata kuvista jonkunlaiset kollaasit.
Ekaks vähän kuulumisia.
Eli seiska-luokka alkoi eilen c;
jee ♥
Mopotusta ei oo ollu, ja on ollu kivat 2 ekaa päivää,
vaikka en oo tutustunu kehenkään uuteen luokkalaiseen XD
Luokanvalvoja vaikuttaa mukavalta ja kaikki on hyvin :3
Jopa saatiin "kohteliaisuus" yhdeltä kasiluokkalaiselta pojalta:
"jätetää nää rauhaa, nää on kuitenki parhaimman näköset junnut meijä koulus"
nauroin.
Mutta tässä nää kollaasit ^^
ja niissä ei ole omistuksia mutta niitä EI saa kopioida :)



 Ainon ihanainen Aqua ^Q^
 Eetin ihanuus ^^ Nimi vain on hukassa :(
 Nimi ja omistaja ovat hukassa :( Ihana kuitenkin ♥
 Mirkan ihana Elena ♥

 Namikon superihana Jessica ♥ Oi tämä neiti vei mun syrämmen ^^
ryhmis ^^

 Juhon Patricia aka Patukka ^^
Ja tässä pari hienoo hetkee ^^

comments?

9 kommenttia:

  1. VIHDOINKIN:D Mutta joo kiva oli:3

    VastaaPoista
  2. Hihii, hauskan näköistä ainankin Cx

    VastaaPoista
  3. Jeeh miittipostaus xd oli hauskaa
    Ja bruneten neitokaisen nimi on Haru c:

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia! c:: Ja hieno kohteliaisuuden saitte koulussa x)¨

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Harmi ettet ikinä ite oo ollut miitissä... Mutta koskahan given arvonta muuten tulee? :3

    VastaaPoista