maanantai 20. tammikuuta 2014

❄cold never bothered me anyway

mä vaan niin rakastan tätä kappaletta ; u ;
DSCF8886
DSCF8887
DSCF8888
DSCF8889
DSCF8891
DSCF8893
DSCF8894
DSCF8898
DSCF8899
DSCF8901
DSCF8903
DSCF8905

heipsan saa ~
kävin tuossa viikonloppuna kuvailemassa Amya :3
nuo Nonokon stockit on vaan niin suloiset > u < 
tää kappale ei nyt varsinaisesti näihin kuviin sovi, mutta 
toi on vaan niin ihastuttava kappale, että oli ihan pakko!
disneyn tää uudempi tuotanto omaa vain iihanat soundtrackit :3
oon muutenkin hurahtanut disneyn leffoihin <3
mutta asiaan... ainiin, ei mulla ollut mitään varsinaista asiaa :--D
nojaa, tilauksista sen verran, että mä oon aika broke,
eli saan varmaan tilattua mitä tahansa vasta huhtikuun puolella...
(koska synttärit ewe)
ehkä tää tästä. muistakaa lukea viimepostaus, jos ette sitä vielä oo lukenut :3
koska halusin että noita draamiksia sitten kans luettais .u.
mutta joo.

pusu ja hali~lotta ja mussukat

10 kommenttia:

  1. Wow, Amy on upea *3*
    Musa sopi hyvin kuviin ja muutenkin tunnelmaan :----DD

    VastaaPoista
  2. Oikeesti Amy näyttää tollaselta ihanalta sardiinilta eiku siis enkeliltä *o* Haahaa, mä sainkin tänään jo molliksen tilauksen >:3

    VastaaPoista
  3. tulempas tännekkin stalkkimaan sinua 8) ♥
    ihana amy ;-; ♥ Nonon stock on niin upean yksityiskohtainen (okei tuo ei ole sana, mutta mietin sitä ihan peevelin kauvan mikä se sana on :D...) ! tuo helma ja nuo helmet ♥♥
    Ja miusta tuo musiikki sopi hyvin näihin kuviin :3 ja tyksin varsin kovasti 6 alimmasta kuvasta! siinä on ihanan levollinen tunnelma <3

    VastaaPoista
  4. Oi oi oi ;o; liian ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  5. Vau, upeamahtavaihania kuvia! ♥♥♥ Rakastan, näyttää enkeliltä... ♥♥♥

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia :3 ja mä oon viimesen viikon aikana paukuttanu tota biisiä koneelta xDD se on vaan niin hyvä biisi

    VastaaPoista
  7. awwwws Amy on niin ihana <33

    ja joo toi biisi on ihan perfect ;w;

    VastaaPoista
  8. ihana Amy ja tuli mieleen että mistä oot hommannu sen söpön nutella purkin? Ps. Nonoko on yli söpö c:

    VastaaPoista
  9. kiitos kaikki :3 ootte mahtavia <3 Helvi, olen sen nutella-purkin saanut ystävältäni, joka sen toi minulle vissiin kreikasta (:

    VastaaPoista
  10. Iihaaanaaaaaaa Aaaaamyyyyy!!!!!! ;___; <333

    VastaaPoista