maanantai 6. tammikuuta 2014

"EHDOTON JOO"


otsikko on allin käsialaa <3
DSCF8728
DSCF8730
DSCF8733
DSCF8734
DSCF8736
DSCF8739
DSCF8740
DSCF8742DSCF8746
DSCF8748

mä häpeän näitä kuvia ; w ;
mooooi
Eli tultiin tuolta mummolasta ihan tässä pari tuntia sitten,
ja ajattelin heti postata. Ton enempää en ottanut kuvia,
ja noikin on jotain aivan järkyttävää ;-; 
Olen todella pahoillani.
Näätte nyt ainakin minkälainen tuo peruukki on Mabsulla :3 
Ja lauantaina pidän miittiä Porvoossa, (en ota enempää
tulijoita sinne ; u ; pahoittelen) joten sieltä tulee 100%
varmasti postaus. Varmaan kyllä postaan tässä ennenkin.
Huomenna mulla alkaa koulu mmeh ._. en yhtään jaksais.
Mutta anygays~ see ya next time ;*

pusu ja hali~lotta ja mussukat

10 kommenttia:

  1. Kysyin gosussa vähän aikaa sitten mutta et ollut silloin varma. Ja kysyin kommentissa mutta et ehkä huomannut sitä. Eli siis en siis voi tulla??? No pitäkää hauskaa c: Ja ja ihania kuvasia ;333

    VastaaPoista
  2. Huomaa kenestä neidistä on tullut sun lemppari c8
    Ei nää kuvat ollut sen arvoisia, että niitä kannattaisi hävetä. Itse ainakin pidin näistä kuvista :3 ♥

    VastaaPoista
  3. Älä häpeä noita, ne oli ihania kuvia <3 nwn

    VastaaPoista
  4. Söööpöjä kuvia, hah, meil alko jo Torstain ;_; :DD

    VastaaPoista
  5. Hejhej minähän olen kuuluisa nykyään~ n w n

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! :) Liityin blogiisi!


    oma (vaatimaton ja vasta alussa oleva) nukkeblogini jos kiinnostaa: nukkeilua.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Äääh tää oon nii ihana nukke<3 Mun lemppari <3
    Ps. Mulla on myös Melissa :3<3

    VastaaPoista