torstai 27. helmikuuta 2014

mirror mirror on the wall, make me the prettiest girl of all

DSCF9222 DSCF9226 DSCF9227 DSCF9228 DSCF9230 DSCF9231 DSCF9232 DSCF9233 DSCF9235 DSCF9237 DSCF9239
omistettu sulle iida ja eräs ;*
DSCF9242 
DSCF9243

moi vaan taas
innostuin äsken mun pöytäpeilistä ja hayleystä
joten tässä tulos hehhe
oon aika tyytyväine näihi kuvii, koska
kerranki valaistus oli unelmaa <3
ja mun kamerakaan ei tappanut sitä :3
tota teitä on nyt sellanen 193, ja 
oon aatellu pitää taas given 200-kohdalla
koska tota tavaraa on niin paljon ylimäärästä
että aattelin olla ihana 
mut eka se 200 täyteen! siinä teille urakka.
mutta öö joo
moikka
pusu ja hali~lotta ja mussukat

12 kommenttia:

  1. Hihhii hallepapana (otan vanhat lempinimet käyttöön) kiitti ommauskuvasta ja eräs kiittää myös :* joo pidä give eheeh mutta äläpä hanki sinä aikana enemmän lukijoita kun mulla! ja muista varoa namusetää joka pomppii kännissä veturissa ja laittaa serkuilles viestejä ja robinin kuvia

    VastaaPoista
  2. Apua, aivan upeita kuvia *3*
    Hayley mussukka on aivan liian suloinen porkkanapää ! n w n
    Sakura: Taitaa olla porkkana vähän kärähtänyt ö w ö ´
    Aivan upeita asentoja, paras oli varmaan ehkä vikassa n w n
    Sakura: Heihei, Hayley sun pitää opettaa mulle taas isojen juttuja, kunkun, sä niin hyvin vedät poikiakin puolees, niinku niinku Ke-
    Akane: ..... Sakura, mä oon sanonut sulle tän jo kerran tänään, rope jutut pysyy rope kesassa, toisekseen kaikki ei välttämättä tykkää näitä jutuista ö n ö
    Sakura: *Huutaa* SÄ ET KESKEYTÄ MUN LAUSEITA!!! olin siis sanomassa, että olette oikein suloisia Ke-
    Akane: *kuristaa Sakuraa* Mitä mä sanoin ?!

    VastaaPoista
  3. Eehehehheheehehehheheheh joo ihana Hayley miten Nasu olikaa sille nii ilkee... ;___; Juu giveee ♥ vaikka en voitakkaan koskaa mitää bwahahah

    VastaaPoista
  4. awwn miten ihana shoottimus ;-;! tykkään tosi kovasti ideasta ja miten herranlettas upeasti sen toteutitkaan! näissä kuvissa on unelma valaistus ja laatu <3 naw aww ♥

    VastaaPoista
  5. Kaunis Hayley. Tosi ihana shootti. Mä voisin vaikka syödä ton ihanan peruukin ^ 3 ^

    VastaaPoista
  6. Hayley on niin söpö punapää n w n ♥ ! Valoitus oli hyvä, oon samaa mieltä c:

    VastaaPoista