perjantai 7. helmikuuta 2014

secrets

mitennii oon koukussa pll.ään? 
DSCF8989
DSCF8990
DSCF8991
DSCF8992
DSCF8997
DSCF8998
DSCF8999
DSCF9002
DSCF9003
DSCF9004
DSCF9005
DSCF9012
DSCF9015
DSCF9016
DSCF9020
DSCF9021
heippa vaan hipposein!
elikkäs tää postaus olis pitänyt tulla aikaisemmin, ja 
sisältää shootin Mabelista mutta tässä mä olen.
mulla on teille antaa vaan shootti Amysta, 3-4päivää myöhässä.
nojaa, ehkä ette pahastu. nimittäin  tää olisi tullut aijemmin mutta
flickr kettuili mulle ja meillä oli kokeita ja muutenkaan mulla ei oo ollut
aikaa istua koneella ewe mutta siis oon nyt päättänyt ottaa itseeni 
niskasta kiinni ja jatkaa draamista seuraavaan postaukseen!
jee! lotta hienoa, vihdoinkin!!
mutta öö joo, mun pitäis tehä tilausta mollikseen ja coolcatiin ja kaikkialle ewe
mutta ne saa odottaa jonkin aikaa. yhyhy ; u ; 
että sitten draamis saattaa jäähä tauolle.
ja kuitenkin te kysytte, ei en ole saanut lisää lisäkäsiä, vaan
modasin sinitarralla ja teipillä yhden perus obitsu-käsistä
jotta sain tuommosen käpälän tähän shoottiin :3
heheh pll on ihana, kannattaa kattoo!
pusu ja hali~lotta ja mussukat

8 kommenttia:

  1. Mä vähän katoinki et mitä oot tehny tolle kädelle heh cx Mutta tosi ihania kuvia, toi biisi oli ihan sairaan ihana lottaseni *u*

    VastaaPoista
  2. Noi luomet on ihanat *________* ♥

    VastaaPoista
  3. Ihana shoot c;
    Wuuuut, miten sä ton käden oikeen modattua tommoseksi ? o____o <3333
    Amy on suloinen, rakastan neitiä ^3^

    VastaaPoista
  4. ehaana shootti *Q* neiti on niin suloinen, ja en todellakaan tarkoita pahalla mutta kulmat tekevät hänestä ihanalla tavalla tollasen vähän ylimielisen näkösen, OTA TOI KOHTELIAISUUTENA !! oot mahtava kuvaamaan ja musa sopi täydellisesti kuviin <3

    VastaaPoista
  5. Amyn luomet on todella kauniit owo Miten ne on tehty?
    Toi biisi oli ihanan kuulonen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitokset teille kaikille :3
      yua: painoin niitä 3 sormea alaspäin, muurasin sinitarralla, ja teippasin siihen päälle n w n mutta amy kiittää kovasti <3
      tintti: en tietenkään ota haukkuna :--D nykyään neidon kulmat ovat täysin stockit :3 ja kiitos paljon <3
      miruka: amyn luomiin on lisätty kynsitarrat, ja piirretty tussilla mustat rajaukset:3 ja totta, toi kappale on jotain niiin ihanaa hihi

      Poista
  6. tuo kappale on kyllä ihana <3
    Upeita kuvia! aww <3 Tytölle varmaan tullut kylymä hangessa maatessa :D

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia! Noi luomet on kyllä tosi upeat!

    VastaaPoista