torstai 31. heinäkuuta 2014

mabel on dramaattinen kukkaniityllä hihi


joo eli moikka kaikilleee
tosiaan olin nyt siellä virossa sen 5 päivää (ke-su)
ja nyt muutenkin on ollut kaikenlaista etten oo päässut postaamaan.
ehkä te ette niinkään pahastu hihhii :3
mutta nyt kuitenkin tässä muutama päivä takaperin, mä
kuvasin mabsua tuolla takapihalla,
¨kun siinä oli niin supersöpö laikku noita apilankukkia 
alunperin mun piti kuvata musiikkishootti
troyen uuteen singleen happy little pill, mutta
ei se sitten ihan onnistunukkaan, joten
näissä ei oikeen oo ideaa tai mitään hehe
koska mun vanhemmat on ihan typeryksiä, ja suunnittelee
kaiken aina loman loppuun, mä lähhden huomenna
mökille, ja tuun sitten vasta ens viikon tiistaina
tai keskiviikkona. murrrrr
mutta jooo, sinne otan luultavasti mukaan amhein mukaan ^^
(yoohein ja amyn shippinimi, eiks oo söpö >u<)
mulla on jo jonkinnäköset suunnitelmat mitä kuvaan
hihhii >:3
mutta tosiaan, mun olis ehkä parempi päästää teidät
näiden upeiden kuvien pariin... enjoy~


mabsukka tykkää kukista awwmabsukka tykkää kukista aww mabsukka tykkää kukista aww mabsukka tykkää kukista aww mabsukka tykkää kukista aww mabsukka tykkää kukista aww
p.s mitä mieltä ootte uudesta ulkoasusta? :3

kommentit piristää oudosti hihi

9 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia :3
    Mabsu olet aikas söpsäkkä
    Amhei kuulostaa hyvältä ;)))

    VastaaPoista
  2. ...jotenkin sekotin min-heen ja mabelin
    *lukee otsikon* oo min heestä kuvia nun
    mutta mahtaisia kuvia ♥

    VastaaPoista
  3. Wou upeita kuvia :33

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. vau siis aivan ihania kuvia!! ja ulkoasukin oli aivan ylisöpö

    VastaaPoista
  5. Hihi ihania kuvia :3 Mabel on ihana ♥ Ja ulkka on ihana, ooh toi banneri ♥

    VastaaPoista
  6. Apuaa ihana höpöliini. :3 <3

    kiiun-nuket.blogspot.fi

    VastaaPoista