maanantai 21. heinäkuuta 2014

viinimarjoista huppeliin

rakastan tätä sarjaa enemmän kun mitään ah
joops moikka moi
nyt olis sitte luvassa niitä öö torstaisia
min-hee kuvasia :3
tosin tänään lisäilin mintsukalle
ripsiä, ja sain idean että muokkaan 
lapsen chipejä, mutta
se ei sitten ihan onnistunukkaan suunnitellusti.
luulin että olin menettäny toivon niiden 
silmien suhteen, mutta
sain niistä ihan semi-
kelvolliset. uudet kyllä on hankinnassa
kunhan saan coolcatille tilausta tehtyä.
tai jos ees isi sellaseen suostuu :D
mut siis joo ei siitä sen enempää.
näissä kuvissa min-heellä on siis vielä
vanhat upeat silmät nyyhkis
mulla on addiktio muokata chipejä...
ja epäonnistua.
mut nyt muuhun asiaan, unohdetaan
lotan epäonnistuneet kustomiprojektit hetkiseksi.
eli lähen  tossa keskiviikkona aka ylihuomenna
pärnuuseen, ja palaan vasta
sunnuntaina? en oo ees varma :_D
nukkeja en mukaan ota, koska
mulla on siellä ihan muuta seuraa :3
eli näämme sitten ensiviikolla!!


DSCF0403 DSCF0405 DSCF0406 DSCF0407 DSCF0408 DSCF0409 DSCF0410 DSCF0413 DSCF0416 DSCF0417 DSCF0423 DSCF0425
näitä oli aika monta... vaikka mä karsinkin näitä :o
noh toivottavasti tykkäsitte :3 kertokaa toki kommenteissa.

9 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia ja suloinen neiti <3

    VastaaPoista
  2. Min-Hee olet liian suloiinen >3<
    Toivottavasti neitonen saa pian uudet chipsit ! :3

    VastaaPoista
  3. Onko coolcatille mimoset postikulut? Entä pitääkö maksaa tullia. Nuken vaatteita tässä mietin, toki peruukitkin ihan jees

    VastaaPoista
  4. Suloisia kuvia! :33


    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. minhuska on ihana >u< ja neitosen asukokonaisuus on söötti, ja noi kengät heheh ;)) mutta toi hame, rakastan *Q* ja toi aksun vanha peruukki sopii min-heelle tosi hyvin ♥

    murr kun mä oon tulossa kai huomenna loviisaan, niin et oo milloinkaan kotona kun mä tuun XD

    VastaaPoista
  6. Ooh Min-Hee on ihana ♥ Tommone pinkkivanukasunelma *Q* (öö unohda vanukas x3 )
    Mä en enää inhoo byuleita, ja Min-Hee on varmasti ollut suuei tekijö tähän nwn ♥ ennen en nimittäin pitänyt byuleista pahemmin~

    Minin asukokonaisuuskin on niin ihuna, ja kuvat oli tosi hienoja ♥♥

    VastaaPoista
  7. Huomisen ihmisiö ku ollaa cx Min-Hee on varmaan söpöin eva näkemäni byul ^^ aivan täydellisiä kuvia awsfd Min-Hee fanigirlaus *u* löhen kuolaamaa^^ -Randami

    VastaaPoista
  8. Oi kuinka suloinen neitokainen :3


    http://mimmeliini.blogspot.fi/

    VastaaPoista