sunnuntai 18. tammikuuta 2015

do you want to build a snowman?

moikka taas!
mä ajattelin nyt postata koska mulla
on ihan sikana julkasemattomia kuvia, ja 
mähän lupasin olla aktiivinen, joten nyt oon (;
mut joo, tota tää sään vaihtelu on ihan sika ärsyttävää.
ekaks on pakkasta ja tuiskuttaa lunta, ja sit mennää
taas plussan puolelle akjgdahs melkeen kaikki lumi on taas
sulanu jo ;-; kaikki upeet kuvausympäristöt pilaantuu yhyhyh
mut joo tota kuvasin unaa ja nonokoa tässä jonkin aikaa
takaperin kun tota oli vielä sitä lunta ja oli pakkasta
ja kaikki oli hyvin... mutjoo, mä yritin hei kaikkeni näiden
kuvien kanssa, mut hei ehkä tää kylmät väreet nostattava 
coveri frozenin do you want to build a snowmanista korjaa kaiken.
muuten hei edelliseen postaukseen tuli ihan sikana ihania
kommentteja, kiitos kaikille <3 en millään jaksanu vastata kun
vaan muutamalle, pahoittelen XD mutta jokaisen blogiin
liityin/liityn vielä :3 ootte ihania kaikki jokaikinen <33

do u want to build a snowman?


hanskat kädessä manuaalitarkennuksen käyttö on tuskaa ja se tulee ilmi näistä kuvista kiitos

8 kommenttia:

  1. äwäwäwä niin söpö shootti♥ :'33
    aww ja nonoko on vaan niin söpö ja ihana jaja kaikkee♥ >.<

    VastaaPoista
  2. siis Una ja Nonoko ovat niin ihania söpöliini palluroita ja siis on niin kade....
    Siis mä oon aina palvonu Nonoa mutta nyt sä sait myös ton Unan...
    Kumpa mä oisin huomannu vähän aijemmin sen Katjan myynti ilmoituksen mutta oot taitava kuvaaja ja toi shootti on jotain niin taivaallista!

    http://harunnukkeblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. aeww kuolin täällä ♥
    Liian söpöä ja kaunista ja ääääää ♥

    VastaaPoista
  4. Ääääws aivan ihana shootti <33

    Liian söpöä, oikeesti ;-; Tyttöset on niin nättejä ja toi alku, siinä tuli mieleen kaikkia asioita ja sitte alko miettimään niitä kun selas alaspäin, oot saanu ihanasti talvisen tunnelman tähän, ääää painu jätteeseeen loskaroskasdfghgdh
    Mun mielestä tarkennukset on onnistuneita, (ainakin niin onnistuneita kuin tuolla...nojoo) tykkäsin niistä :3
    Ihme ku pystyin kirjottaa komman loppuun ennen suloisuuskuolemaa *q*

    roadofthepullips.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Vihdoin näitä kuvasia Nonoko-neidistä! Tätä olen odottanut >8'D
    Ookkei aloitetaan, laatu ei ehkä ihan parhaimmillaan mutta ainakin paljon parempi kuin mun kuvissä ikinä XDD Sit nää neidit, wuaah niiin söpöjä kuten myös vaatteensakin. ♥ Ihanan monipuolisia kuvia ja mukava saldokin nam eeheh 8)
    Nonoko on aina se ihanin pikkupallero ♥ Ihana postaus!

    www.close-to-the-heart.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. uih ihania kuvia, rakastuin tähän biisiin (en oo kuullu ikinä täst biisistä tätä versioo) ♥

    VastaaPoista