perjantai 9. tammikuuta 2015

olen surkea blogin pitäjä, pls forgive me

heipsuliveii
taas tota oli tommonen hieman liian pitkä tauko
tässä ehh, uus vuos kerkes vaihtua, koulut alkaa, lumet
sulaa (okok ei nyt ihan) ja niin edelleen. mutta kuitenkin, 
syyt ovat todella painavia, uutena vuotena mulla oli kiireitä,
no koska obviously uus vuos (en muuten saanut pusua, sniff 
edelleen katkera) ja heti uuden vuoden jälkeen lähdettiin sukuloimaan
ja sit alko koulu ja stressi ja askfdjlhsKDJFH KUINKA MÄ SELVIÄN??
mutta joo, olen kuitenkin täällä, ja kuvia on mulla ihan sikana mutta
koska vanhimmat on kiva saada eka pois alta, tässä näitä
joulun jälkeisiä, hieman tönköhköjä kuvia mabelista. (toi kameran
käyttö ei oo vielä ihan hallinnassa) mutjuu seuraavaan postaukseen
jossa toivottavasti ei kestä yhtä kauaa kuin tässä saatte kuvia eräästä
neidosta joka taas kerran pääsi mun uudistuksen kohteeksi. luultavasti
vanhimmat lukijat arvaavat jo kenestä on kyse, mutta joo, nyt tuo on 
sellaisessa kunnossa kuin tahdon. kunhan saisi uuden kehon niin kaik
ois ihan perf <3 kuitenkin pidemmittä puheitta täsä näitä ihanan lumisia otoksia


7 kommenttia:

  1. Ihanan talvisia kuvia<3
    Mabel on aivan ihana, ja toi neidin huppari on niiiiin hieno!
    Mä tykläsin eniten ekasta ja vikasta kuvasta. :)

    fantasianuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mabel oot ihana ♥ ja lävistys kuolaan ; u ; niin hieno!
    Nättejä kuvia ja hyvä laatu ♥

    VastaaPoista
  3. Nättejä kuvia♥ tuo aurinko on kaunis kuvissa♥♥♥
    Dollasamodel.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Aww, Mabel on niin nättimys ♥ Toi on ihanan persoonallinen toi nenälävistys ♥ Plus neidin simmut sopii hyvin huuliin ♥ Ja komppaan oona chania, toi auringonvalo meni tosi nätisti noissa, ihana valaistus ♥ Ja tulen pöllimään noi vaatteet *-* ♥

    VastaaPoista
  5. Ohoh se aurinko sniikkaskin sinne ja karkas mun kuvista voihan kehveli
    Eiku mitää
    Ihania kuvia, rakastan Mabelia (mut u remember sun ois pitäny mennä kuvaa Nonnoo) ♥ Ja däämm lävistys q__q

    www.close-to-the-heart.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. aaw ihania kuvia >3< rakastan tota lävistystä ää

    VastaaPoista